Fremtidens konsollkrig!

DeletedUser140

Guest
Etter E3 på mandag (natt til tirsdag norsk tid) fikk vi avklart store spørsmål rundt den neste konsollkrigen. Sony ble møtt med jubel da den veiledende prisen på deres konsoll faktisk skal være lavere enn Microsoft sin antydning. Playstation 4 vil bli solgt for 399 USD / omtrent 2300 NOK, mens XBOX One vil bli solgt for 499 USD / omtrent 2900 NOK på det europeiske markedet.

Hva mener du om de kommende konsollene? Hvilken (hvis noen) vil du kjøpe? Hvem mener du leder konsollkrigen så langt?

Selv mener jeg Sony har fått et sterkt forsprang. Deres løfter er bedre, samtidig som de har en lavere prisantydning enn Microsoft. Jeg skal selv kjøpe PS4, men jeg må vente og se om XBOX One blir attraktivt eller ikke før jeg bestemmer meg for om jeg skal ha begge konsollene.

OBS: Legg merke til at alle priser som er oppgitt i denne forumtråden er veiledende priser gitt ut av Microsoft og Sony. Prisene kan variere fra de ulike markedene, og det er derfor ingen garanti for at konsollene vil ha den prisen i Norge (selv om prisen trolig ikke vil være veldig mye forskjellig fra det Microsoft og Sony har antydet).

Så.. hva mener du om de kommende konsollene?
 

DeletedUser

Guest
Sony har tatt av i det siste på teknologi fronten, så de vil nok vinne.

Mye bra innovative løsninger og muligheter for og opgradere Playstation på egen hånd, men da ryker jo garrantien.

Se bare på PS3, sett inn en 64GB SSD HD formatert med Fat32 og da blir den rask :)
 
Uten å ha lest eller sett noe særlig fra årets E3 kan eg allerede si at PS4 blir valget mitt. Bedre spill, større utvalg og en mer forbrukervennlig konsol på det jevne er inntrykket eg sitter igjen med :)
 
[video]http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/7595-E3-2013[/video]

[video]http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/7417-Next-Gen-Buyers-Guide[/video]
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det er skammelig at Wii U får så lite oppmerksomhet. Elendig promotering fra Nintendo der. Wii U kan etter min mening måle seg med både PS4 og Xbox one.
 
Topp