Forumkonkurranse - 5000 spillere!

DeletedUser5

Guest
Hei!

Da har vi over 5000 spillere på no.forgeofempires.com!
Som en liten bonus for dette så gir jeg en av dere muligheten til å vinne 200 diamanter!

Du kan vinne ved å like vår facebook side, og deretter kommentere statusen med ditt brukernavn og dele statusen. Deler du statusen så har du dobbelt så stor sjangs til å vinne!

En tilfeldig som kommenterer eller deler statusen vil vinne! Husk og kommenter med ditt brukernavn! :)
Alle som kommenter før klokken 18:00 i morgen, Onsdag 1. August, er med i trekningen!

Lykke til!

Med Vennlig Hilsen,
Forge of Empires team
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hei TrAnxZ

Først vil jeg gjerne få kommentere at jeg liker velid godt FOE, jeg liker Civilization, Heroes Of Might and Magic, og Pvp, og dette er en fin greie av alt for å kose seg med utenom.

Jeg skrev på Facebooksiden deres i sted, at jeg synes å tilby 200 diamanter (ca 26 kr) til 1 vinner som deler/poster på FB er et lokkemiddel som ikke gir noe til noen.

JEg vet ikke om du har tilgjengelige midler eller får begrensninger fra andre hold, men det er 5 ting å tenke på:

.

1) FB siden deres har 40 likes nå, om ordet skal spres uten å bruke Facebook markedsføring (som koster penger) så må det mer til enn dårlige vinnerodds på 26 kr i verdi.

2) Dersom 100 stykker deler FB statusen sin, er det sannsynlig at 3-5000 mennesker ser det, og av de kanskje får dere inn 100 nye spillere innen en dag eller to? JEg kjenner ikke til vekstgraden deres, men det er rimelig å anta at det har effekt. Hva tjener FOE pr 100 nye spiller i snitt? Sikkert mer enn 26 kr :D

3) Du trenger at tidlige brukere sprer ordet, og tidlige brukere fortjener å bli belønnet fra dag en. Derfor bør alle som deler en slik facebook oppdatering få 50-200 diamanter. Det vil gjøre at MANGE vil komme til å dele. Det vil gjøre at FOE norge vbokser mye fortere. Det vil gjøre at alle som deler kan bli "hooked" og vil ha mer diamanter,

4) Da kan du lokke med, de som verver mer får mer diamanter. Aktive rekrutterere er fornøyd siden de tjener diamanter. FOE blir fornøyd som får flere spillere.

5) Konklusjon: Gi ALLEsom deler en nyoppstartet facebook-side noen diamanter. 50 er nok til å gjøre en liten greie. Deretter bør det være en trekning på flere vinnere med litt mer enn kr 26 i verdi :) feks 3 vinnere av 500 diamanter.

.
.

JEg ser også at av alle 26 kommentarer så er det kun 3 som har delt overskriften. Det bekrefter mine innspill.
.
.
Du ønsker at spillerne skal rekruttere og spre ordet? Da er dette veien å gå på tidlig stadium
:)

Håper denne posten er verdt noe for deg/dere. Jeg liker spillet, og derfor poster jeg dette da jeg ikke deler dette på min FB side.
Takk for et kult spill, som jeg tror med rett strategi vil tidoble seg på kort tid :)
 

DeletedUser5

Guest
Vi gratulerer Kjell Gunnar som spiller på kjeguha med seieren! 200 diamanter er nå satt inn på din spillkonto.

Husk og følg med på vår facebook side og på forumet for fler muligheter til å vinne diamanter og andre spennende ting, slik som for eksemel sneak previews på videre utvikling av spillet. *:)*
 

DeletedUser

Guest
man kan vel bare innse at her dreier det seg kun om penger. mye inn og minst mulig ut... enkelt og greit...
 

DeletedUser

Guest
man kan vel bare innse at her dreier det seg kun om penger. mye inn og minst mulig ut... enkelt og greit...

God ettermiddag!

FoE/ForgeofEmpires er et meget billig spill, i forhold til mange andre jeg vet om.
Her er du ikke avhengi av å betale for å greie deg, men du får et lite pluss.
Mange har bevist at man ikke trenger å bruke penger for å bli sterk, men de fleste gir opp håpet for fort.
Jeg kan med hånden på hjertet, skrive at dette ikke er et dyrt spill.
Det er et fint spill, som man får mye ut av. Men du må huske, det er fortsatt i en beta-fase, som betyr at de vil vite hva de kan gjøre bedre osv.
Og de er ikke så veldig gjerrige, om du har spilt andre spill, vil du syntes dette er billig.

Mvh,
Carma
 

DeletedUser

Guest
Det er dyrt i forhold til hva du får ut av det pr. i dag.

Folk ønsker å klatre i eit godt tempo. når tech kommer opp i 60 F-poeng tar det tid. ikkje kan du ditt eller datt enda heller.
Veit det er en Beta, og at ting vil bli bedre. men nå det er lansert i 22 språkland så er det på tide å fjerne ordet beta. lansere de nye ideene og få spillet til å forsette før interessen daler igjen. selv er eg vel 1-2mnd fra å fullføre teknologien min. andre er ferdige alt. hva skal dei gjøre nå da? når det er fullført, du har alle vesentlige byggninger og pengene begynner å bli i millioner sammen med forsyninger. hva skal du bruke det på?

Slike ting er det som bør tenkes på, og det kjapt etter min mening.

Mvh. TouchDown
 

DeletedUser5

Guest
Spillet er enda i betafase, og det er fordi at det vil utvikles nye tidsaldre, og nye elementer ved spillet.

Du har for eksempel kolonitiden som kommer ved neste oppdatering, og mange andre spennende konsepter som er under utvikling! =)
 

DeletedUser

Guest
Det er dyrt i forhold til hva du får ut av det pr. i dag.

Kanskje du mener det er dyrt, men når man har spilt spill hvor man må betale 10.000 ekte norske kroner for å i det hele tatt ha litt moro, så er dette spillet ganske så rimlig.

Så jeg er ganske så fornøyd med dette spillet.

Men, alle kan ikke være like fornøyde.

Mvh,
Carma
 
Topp