Forge-poeng som "forsvinner"

DeletedUser1624

Guest
Er det noen der ute som opplever dette: Når man har 10 forge poeng i forge"ruta" og trykker feks på et SB som gir Forge. Da kan man komme over 10 grense. Feks til 14. Når man så donerer alle disse forge til et SB, så virker det som om at Forgedonasjonen ikke blir registrert i SB'et?
Usikker om jeg får et synsbedrag når jeg donerer, men lurer på om andre har den samme "opplevelsen"?
 

Slührfi

Sysselmann
Opplever det samme selv. Den teller ikke FP mens vinduet for å donere er åpent. Så snart det lukkes og jeg holder pekeren over SBen eller åpner igjen, ser jeg at donasjonen er registrert. Sånn sett ser det jo ut til at det blir registrert riktig i alle fall :)
 

DeletedUser

Guest
Det kan se ut som det er noen visningsfeil ute og går på ForgePoeng. Donasjonene skal være korrekt registrert på serveren, men man kan ikke "overtrekke" ForgePoeng, så donasjonene med ForgePoeng man egentlig ikke har blir ikke registrert.
 

DeletedUser1624

Guest
Har sjekket siste uken, med "vilje" overtrukket forge-ruta. Har ikke opplevd det samme igjen. Kun et par ganger med en forsinkelse tilsvarende 2-5 sekunder før oppdateringen skjer på SB bygget, mens jeg er inne i SB menyen for gjeldende SB-bygg. Men, jeg har ikke forsinkelser når jeg har mindre enn 10 Forge i forge-poeng-ruta før donasjonen. Så trenger serveren noe tid for å "fin-regne" på donasjoner eller.... det vet jeg ikke.

Overtrukket er et dårlig ord, men beskriver litt hvordan forge-poeng-ruta får mer enn standard 10 poeng....på tid, +x poeng fra egne SB bygg.
 
Topp