[Diskusjonstråd] Forge of Empires på iOS!

DeletedUser5

Guest
Har du kommentarer, spørsmål, eller tilbakemelding på vår iPad app? Ta det her!

Du finner annonseringen her.
 
Sist redigert av en moderator:

Bart

Sysselmann
Vil FoE komme til android maskiner også, eller er det kun til Ipad det er tenkt?
 

DeletedUser2419

Guest
Vil konkurransen kun foregå på Facebook? Det ekskluderer jo de av oss som ikke har/ønsker en FB-konto.
 

DeletedUser5

Guest
Vil FoE komme til android maskiner også, eller er det kun til Ipad det er tenkt?
Både iPhone og Android er i planene, men det er nok en god stund inn i fremtiden at det eventuelt vil komme.

Vil konkurransen kun foregå på Facebook? Det ekskluderer jo de av oss som ikke har/ønsker en FB-konto.
Ja, den vil foregå på Facebook-siden til Forge of Empires. Det er selvsagt frivillig å delta.
 

DeletedUser2536

Guest
Har win8 RT tab.... så har brukt den mye, men spillet er ufattlig dårlig på touch skjerm der...
Er en del funksjoner som ikke fungerer, men jeg kan i det minste samle inn, starte produksjoner og bruke FP, handle osv...

Hadde ikke takket nei til egen app der alt virket.
 

DeletedUser1836

Guest
Er den støttet på iPad 1?
Jeg prøvde, og så bare logoen før den bare forsvant.
Ingen meldinger eller noen ting.
 

DeletedUser2080

Guest
Jeg har en iPad air. Fungerte strålende på den :)
Men GvG? Kommer de etterhvert? Og felttogkartet?
 

DeletedUser5

Guest
Er den støttet på iPad 1?
Jeg prøvde, og så bare logoen før den bare forsvant.
Ingen meldinger eller noen ting.
Beklagligvis støttes ikke iPad 1 av denne applikasjonen. Man behøver iPad 2/iPad mini eller nyere.

Jeg har en iPad air. Fungerte strålende på den :)
Men GvG? Kommer de etterhvert? Og felttogkartet?
Manglende funksjoner vil komme etter hvert. Akkuratt nå har appen kommet, og den inneholder alle de grunnleggende funksjonene som kreves for å kunne spille Forge of Empires "on the go". Men ikke frykt - planen er å få all funksjonalitet du kjenner igjen fra nettleseren også tilgjengelig på iPad. :)
 

DeletedUser2080

Guest
Jeg bruker iPad mer og mer, synes den er kjappere enn pc-en. Men jeg savner VELDIG meldinger og GvG! Når kommer disse tingene? :)
 

DeletedUser5

Guest
Jeg bruker iPad mer og mer, synes den er kjappere enn pc-en. Men jeg savner VELDIG meldinger og GvG! Når kommer disse tingene? :)
Så snart som mulig! ;) Det jobbes hardt med å få ting klart blandt utviklerene, men det er snakk om en god del arbeid og det tar derfor sin tid. Når disse funksjonene eventuelt er klare også for iPad, får vi vente å se på.
 
Topp