[Konkurranse] Forge of Empires Norge fyller 1 år!

DeletedUser5

Guest
2chl2s2.jpg


Forge of Empires Norge fyller år ... feir med oss!

Den 6. juni fyller Forge of Empires Norge 1 år, og i den anledning ønsker vi å feire dette på forumet med en kreativ konkuranse. Bruk din kreativitet og bli inspirert til å vise oss hva bursdagen til Forge of Empires betyr for deg! I denne konkurransen ønsker vi at du skal sette deg ned og tenke - hva er det beste minnet du har hatt mens du har spilt Forge of Empires det siste året? Er det et spesielt oppdrag du slet med, eller har du møtt en god venn her? Send inn forslaget, så blir du kanskje en av de heldige vinnerne! Ditt bidrag kan være en historie/fortelling, et dikt, et bilde eller hva du selv måtte ønske. Her er det kun kreativiteten som setter grenser (i tillegg til et par regler, som du finner under)!

Regler
  • Konkurransen varer fra og med 6. juni 2013 til og med 12. juni 2013
  • Hva du leverer inn må være laget av deg, og ikke plagiat
  • Din innlevering kan ikke være lengre enn 500 ord hvis tekst
  • Kun en innlevering per spiller
  • Forge of Empires teamet forbeholder seg rettigheten til å endre på konkurransen, regler, premier og fjerne deltakelser
  • Deltakelser skal leveres i korrekt forum
  • Forge of Empires teamet forbeholder seg retten til å poste bidrag i spillet, på facebook og på forumet

Premier
1. plass 500 diamanter + 5 skisser av eget valg + 30 Forge Poeng
2. plass 400 diamanter + 4 skisser av eget valg + 20 Forge Poeng
3. plass 300 diamanter + 3 skisser av eget valg + 10 Forge Poeng
4. plass 300 diamanter + 2 skisser av eget valg
5. plass 200 diamanter + 1 skisse av eget valg

Innlevering foregår i eget forum. Merk at så snart du har sendt tråden vil du ikke være i stand til å se eller redigere tråden videre! Kun Forge of Empires teamet vil være i stand til å se tråden du har opprettet.

>> Post bidraget ditt i dette forumet for å delta <<

Vi ønsker deg lykke til med konkurransen, og håper på mange gode bidrag! Vi gleder oss til å sette oss ned og se gjennom hva dere har opplevd det siste året mens dere har spilt Forge of Empires, og vi håper på mange gode bidrag!

Med vennlig hilsen,
Forge of Empires teamet
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Vær kreativ står det, og derfor er det ikke satt noen regler på aksepterte format til deltakelser. Men selvsagt, ditt bidrag må selvsagt være innenfor rimelighetens grenser og lett tilgjengelig (men ja, en youtube film eller soundcloud-sang vil aksepteres som format).

Håper dette forklarte litt - og er du usikker så er det bare å sende meg en personlig melding her på forumet. ;)
 

DeletedUser20

Guest
Mitt beste minne var når jeg og en annen fra mitt nabolag slåss om seieren i en pvp turnering. Hadde aldri trodd jeg skulle gå så langt som å sette på vekkerklokka dagen før den avsluttet å sitte hele natta for å snike meg til den seieren.

Har skrevet ett lite dikt også på noen setninger, først og fremst fordi jeg kjeder meg:
Ett år har gått, siden det begynte så smått. 4000 spillere har arvhall nå fått. Hvor vil vi være om enda ett år? Kanskje vi 10000 spillere når?
 

DeletedUser5

Guest
Vennligst les rettningslinjene. Innlevering skal skje i korrekt forum. ;)
 
Topp