[Nyhet] Foreslå en Storslått Bygning: Du avgjør vinnerne!

DeletedUser5

Guest
Du avgjør!​

God kveld Konger og Dronninger,

Vi mottok tusenvis av forslag for hvilke Storslåtte Bygninger vi skulle velge, og vi er henrykt over at dere er så interessert i å hjelpe oss med å skape Forge of Empires sin framtid. Faktisk, så ble vi så overveldet over tilbakemeldingene at vi legger til noen ekstra premier og lar dere ta den siste avgjørelsen over hvilken bygning som skal gå inn i spillet.

Forge of Empires teamet på kontoret har kommet fram med en liste over deres seks favoritter, og de trenger nå din hjelp for å avgjøre vinneren.

Vi holder en avstemming på Facebook, fordi det er så enkelt å delta der. Enkelt og greit så går du bare til vårt album med deltakere her og liker alle forslagene du liker. De to forslagene som har flest 'liker' på Onsdag, 10. april, vil vinne og bli de Storslåtte Bygningene i vår neste tidsalder.

Og som tidligere annonsert, hovedpremien vil gå til den første personen som foreslå den vinnende bygning, men i tillegg til det så ønker vi å gi de seks vi valgte ut en liten ekstra premie. Så, spillerne som foreslå de seks bygningene først vil motta 1500 diamanter, pluss 3 skisser av deres eget valg*.

Favoritter
Royal Holloway College, London
Chateau Frontenac, Quebec
Amazon Theatre, Manaus
Alcatraz Prison Island, San Francisco
Palmenhaus, Schönbrunn
Altare della Patria, Rome


Klikk her for å stemme på din favoritt​


Vi ønsker å takke alle som deltok i konkurransen, og vi håper du blir med i det siste valget!

Med vennlig hilsen,
Forge of Empires teamet

*De to vinnerne vil ikke få noen ekstra premier for å være blandt de seks favorittene. Vinnere vil bli kontakter etter at de to vinnerne og runners-up er annonsert.​
 

DeletedUser1975

Guest
Har ikke FaceBook,
men vil gjerne se Alcatraz som et byggverk.. ^_^
 

DeletedUser1173

Guest
Med tanke på at vi forlot et kontinent i et skip, mot et ukjent kontinent for å møte en ny tidsalder stiller jeg undrende til at ikke frihetsgudinnen er blandt favorittene??
 

DeletedUser13

Guest
Med tanke på at vi forlot et kontinent i et skip, mot et ukjent kontinent for å møte en ny tidsalder stiller jeg undrende til at ikke frihetsgudinnen er blandt favorittene??
Jeg likte de seks forslagene, spesielt Alcatraz. ;)

Angående frihetsgudinnen så har jeg et par mulige teorier:
  • Å gå over til kontinentet for Industrialderen ble gjort før Frihetsgudinnen ble avduket. Den amerikanske borgerkrigen startet i 1861, mens Frihetsgudinnen ikke ble avduket før i 1886, altså 25 år senere.
  • Progressive Era var en periode kjennetegnet med sosiale og politiske reformer, mens frihetsgudinnen står mer som et symbol på innvandring.
  • Litt kjedelig og velge de mest 'åpenbare' muligens - slik som Frihetsgudinnen og Eiffeltårnet. :p

Mvh. Ice
 

DeletedUser

Guest
Chateau Frontenac, Quebec

Har og vil aldri ha FaceBook.

Så dette får dere i FOE gjøre om, vi spiller her og det står 0 i reglene att det kreves FaceBook medlemskap for og vinne en konk.

Mitt grunnlag er enkelt, pga sikkerhet som er elendig.
 

DeletedUser1173

Guest
Mulig det er litt kjedelig å velge de åpenbare, men at et drivhus eller et hotel er de mest storslåtte (og betydningsfulle?) bygningene mellom 1880 og 1930 vil jeg aldri gå med på, progressiv era eller ikke:p
 
Chateau Frontenac, Quebec

Har og vil aldri ha FaceBook.

Så dette får dere i FOE gjøre om, vi spiller her og det står 0 i reglene att det kreves FaceBook medlemskap for og vinne en konk.

Mitt grunnlag er enkelt, pga sikkerhet som er elendig.
Jeg kan ikke se at det er snakk om å måtte ha Facebook for å kunne vinne denne konkurransen. Det er snakk om å velge - ut fra de seks alternativene - de to neste Storslåtte Bygningene som legges til spillet. Så vidt jeg kan se vinner ikke de som stemmer nå noe som helst - de som vinner er de seks personene som var de første til å foreslå (på de ulike nasjonale FoE-forumene, ikke Facebook) disse bygningene, og den som foreslo den som får mest stemmer nå, er den som får storgevinsten.
 

DeletedUser1975

Guest
Poenget er vel at vi skal stemme frem de 2 beste av de 6,
til det så må vi ha FaceBook.. ^_^
 
Topp