[Diskusjonstråd] FoE-fotballmesterskap

DeletedUser5

Guest
Har du kommentarer, spørsmål, eller tilbakemelding på FoE-fotballmesterskapet? Ta det her!

Du finner informasjon om mesterskapet her.
 

DeletedUser1624

Guest
Mulig å få oversikt på hva av seire som trengs for hver av "premiene". Eller varierer ddette hele tiden?
 

DeletedUser

Guest
Tenker du på en oversikt over premier som kan kjøpes for pokaler?

Disse varierer og har en tidsteller som viser hvor lenge en viss gjenstand er tilgjengelig før den byttes ut med noe annet. Den samme gjenstanden kan nok dukke opp flere ganger i mesterskapet.

Når det gjelder Gullkisten, er det en innebygget premieoversikt der med en prosentvis sjans for å få den.
 

DeletedUser1624

Guest
Tenker mer på antall "pokaler" / trofeer for hvilke gjenstander etc.
 

DeletedUser2551

Guest
Raskt de jeg har sett hittil, utenom palmetrær etc.

ønskebrønn 6250
skjulested røvere 5000
Hall of fame 4000
Mesterleir 3750
kongen 2500
dronningen 2500
Stor fp-pakke 1250
fanbutikk 1000
sandslott 1000
Vintermarked 875
Premium bolig 800
Globus 750
konditori 750
Skisse ovserv 375
Vakttårn 375
Seierstårn 375
Medaljer 125
Mynt 125
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg synes det er veldig rart at en villa koster 800 pokaler + 200 diamanter inne på FoE-fotballmesterskapet, når det ellers bare koster 200 diamanter å bygge den. Er det en feil, eller skal det være sånn?
 

NorMags

Jarl
Koster ikke diamanter. Viser bare hvor mye den koster vanligvis.... +resten av spesifikasjonene.
 
Sist redigert:

DeletedUser1624

Guest
Hvor mange "runder" er det med utfordringer på FOE-mesterskapet før det avsluttes den 13.juli? Jeg klarer ikke fullføre før den 13.juli, kanskje i løpet av den 13.juli, hvis det ikke er uendelig med oppdrag? Noen som vet?
 
Topp