Filmer

DeletedUser

Guest
Siden jeg for øyeblikket venter på at skytebanen min skal bygges ferdig, tenkte jeg at jeg likegjerne kunne lage et forum som har absolutt ingenting med spillet å gjøre.

Ser du - ja du, som sitter og stirrer på skjermen der - mye på film? Og i såfall, hvilke filmer?

+ Hvilke typer filmer liker du? I'll be happy to give you suggestions! :D
 

DeletedUser1227

Guest
Favoritt film : Boondock Saints. Har sett den rundt 20 ganger å blir ikke lei.

Ser veldig mye forskjellig egentlig innenfor nesten alle sjangre, eneste typen filmer jeg ikke klarer er grøssere igrunn fordi jeg ser ikke underholdningsverdien i og prøve å skremme seg selv.
 

DeletedUser

Guest
Favoritt filmen min er nok "Never back down", blir aldri lei den filmen.

Ser veldig mye forskjellig egentlig innenfor alle sjangre, men som Andhar skriver, hater grøssere pga. det bare er skummelt å skremme seg selv. He-he.

Mvh,
Carma
 

DeletedUser

Guest
Ser på det meste, men foretrekker thrillere og grøssere. Action og Komedie er også høyt i kurs hos meg, men komedie kan imidlertid ikke inneholde skuespillere som Adam Sandler og Ben Stiller.. klarer dem ikke!

Når det gjelder såkalte yndlingsfilmer, er det ekstremt vanskelig å velge. Ble helt forelsket i The Silence of the Lambs med Jodie Foster og Anthony Hopkins. Kødder virkelig med hodet ditt! Ellers har jeg sikkert sett Ocean´s Eleven rundt 30 ganger, og har vel tosifret antall på The Social Network og. Mr. Brooks er også en film jeg anbefaler på det varmeste. Liker du Dexter, er dette serien med en annen hovedperson i filmform. ;)
 
Topp