[Konstruktiv Kritikk] Felttog

DeletedUser2852

Guest
Helt utrolig hvor lite givende felttog er for oss som har kommet litt opp i nivå. Det er jo gud hjelpe meg bare litt varer (og mener jeg litt, 40 av hver sort var vel det meste), mynter og forsyninger å hente. Ups... nå glemte jeg den ene utvidelsen du kan få, og at man selvfølgelig får litt poeng for å krige. Det må da være mulig å differensier hva man kan få i forhold til hvilket nivå man er på. Toppremien på siste sektor er 2 mil mynter og forsyninger, det er jo bare en vits for oss som har kommet til Marinefremtid, og spesielt når man må betale 1.2 (mulig det var 1,6) mil for å komme til den sektoren.

Jeg håper virkelig at dere gjør noe med dette!
 

DeletedUser2969

Guest
Hei,
Vi noterer oss din tilbakemelding og innspill på hva vi kan se på når det gjelder denne delen.
Det vil bli tatt opp til diskusjon, så får vi se hva som evt vil bli gjort med dette.

Takk for tilbakemeldingen!
 

DeletedUser2080

Guest
Jeg er ikke ferdig med felttogkartet ennå, for det er såååå kjedeliiiiig! Og som klins er inne på, ingenting stort å hente.
Det som jeg syntes at hadde vært fint å få i tillegg til flere utvidelser er å få flere varelagre.
 

DeletedUser2969

Guest
Hei,
Vi jobber hele tiden med forbedringer og samtlige tilbakemeldinger som dukker opp blir tatt videre.
Det vil komme noe nytt allerede i nær fremtid. Kunngjøring for dette vil komme. Vi setter pris på tilbakemeldingene og vi ser fortløpende på forbedringer på innhold etc.

Ha en fin dag!
 
Topp