Feilretting 1.241

mico

Jarl
Medlem av ledelsen
Community Manager
newlogo1.png
Hei konger og dronninger,

Oppdateringen til 1.241 vil finne sted 12. Oktober. Det vil være en kort periode med nedetid under oppdateringen, vi beklager eventuelle ulemper dette medfører i løpet av denne tiden.

For en detaljert beskrivelse av endringene, se listen nedenfor:

Feilretting

  • Høst eventen
    • Teksten for å låse opp høst premiene var for lang i enkelte språkversjoner. Dette er fikset.
  • Knapper
    • I Vertshuset var ikke teksten i knappene sentrert riktig. Denne er justert for å være i tråd med andre knapper.
    • Knappene til høyre i vinduet Finn venner og Finn klan manglet. Vi har lagt dem til igjen.
  • Diverse.
    • Ved å zoome ut av byen din kom det svarte linjer rundt animasjoner og gater. Dette vil ikke lenger skje.
    • I klansekspedisjonen ble møtevinduet feilplassert på større oppløsninger. Det er nå der det hører hjemme.
    • Å få undersøkt alle teknologiene i en tidsalder åpnet ikke automatisk teknologiene for neste tidsalder. Dette vil fungere igjen nå.
Endringer kun på mobil


  • På noen språk var Tidsalder-navnene for lange for byggeverktøytipset. Dette er fikset.

HIlsen,
Ditt Forge of Empires Team
 

mico

Jarl
Medlem av ledelsen
Community Manager
Hei hei det er litt mer,

Denne oppdateringen vil også inkludere en annen feilretting som mange av spillerne har lengtet etter!! :

Feilretting


I GvG eller KvK når du gjør en interaksjon du ikke var i stand til å gjøre lenger (for eksempel å beleire, når et annet klan medlem allerede har plassert en), vil du motta en dobbel feilmelding som hindret deg i å samhandle med kartet. Dette vil ikke skje lenger


Dette er del 1 av en større gvg/kvk fiks og den neste oppdateringen som fikser det endelige problemet kommer i 1.242. Altså rett rundt hjørne!!

Dette er dermed GvG/KvK problemet som har foregått i en lenger periode! Vi fikk det igjennom til slutt

Mitt ene og alene mål var å få dette fikset! Vet mange av dere kanskje ikke liker meg og noen gjør. Vil herved medele at min tid i foe straks er forbi. Mange av dere ønsker fortsatt reklamen bort og jeg ser den. Jobber hard med dette fremdeles, og jeg taler spillernes stemme. Vet ikke om jeg kommer til å bli løpet ut på akuratt denne men kommer til å gjøre mitt beste til å få gjort det vi kan!

Forblir en stund til men ikke bli overasket om jeg plutselig ikke er der for å svare deg en dag <3


Hilsen,

Mico
 
Topp