[Forslag] Failsafe for SB med forlatte eiere

Jacpis

Hauld
Dette er eit forslag til samfunnet og utviklerne.

Bakgrunn: Eg hadde tidligere ein ticket på SB bygg som eg har bidratt på, men som aldri kommer til å bli levlet grunnet at eigeren av bygget har sluttet å spille og byttet til andre spill. Siden adminene ikke kunne hjelpe meg da det betenges som juks/urettferdig og det at det bryter med spilleregler og urettferdig for andre spillere, så ønsker eg å komme med eit forbedringsforslag til spillet som vil få mange frursterte sjeler i spillet til å bli litt gladere.

Kva med å legge inn ein «failsafe» i spillet der brukere som ikke har vore aktive eller ikke logget inn på 6 mnd får alle sine SB bygg med eksterne bidrag returnet til bidragsyterne eller at dere adminene levler bygget? Da vil mange personer i spillet bli glad og alle vi slipper å være frustrerte eller tape masse FP på å levle eit bygg bare for å bli kvitt det fra SB listen vår.

Eg veit at meg med min lille OCD ikkje takler for mange uløste SB er i min liste som aldri levles. Kommenter gjerne under og del med venner så kanskje vi blir kvitt byggene heilt nederst på listen.
 
Kunne ikke sagt meg mer enig!! Så irriterende å ha lagt på FP og så ligger de i lista og «brenner» uten å kunne ferdigstilles. Får jo ikke lagt på flere FP for å ferdigstille nivået til spilleren som har forlatt heller!!
 
Topp