Fødselsdag konkurranse

DeletedUser3194

Guest
Logo.png

Vær hilset, Konger & Dronninger!

Forge of Empires oppnådde en viktig milepæl sist lørdag med vårt 8 års jubileum (18. april 2020). I tillegg til alle de utrolige boostene dere fikk har vi forberedt noe ekstra spesielt for å feire denne viktige datoen. Fra og med i dag (24. april 2020) kan du delta i vår spesielle bursdagskonkurranse på vårt forum. Her vil vi legge ut tre givende utfordringer innen 5. mai. Logg inn og klikk på knappen nedenfor for å se det spesielle konkurransebildet og velg et nummer for å starte en av de tre utfordringene.


Note: Husk at hver utfordring har en bestemt dag den blir gjort tilgjengelig

For hver utfordring vil alle som sender riktig svar få sjansen til å vinne en spesiell premie. For å oppsummere:
  • Utfordring 1 – 24. april 2020
  • Utfordring 2 – 28. april 2020
  • Utfordring 3 – 1. mai 2020

Premiene:
Hver konkurranse må ha premier! Denne gangen gir vi unike bygninger fra bursdagsfeiringen vår i 2017 og ekstra diamanter, varer og skisser.

Utfordring 1 – 24. april
  • Premie: Hageruiner og 800 diamanter
  • Vinnere: 3 vinnere tilfeldig utvalgt (riktig svar er nødvendig)
Utfordring 2 – 28. april
  • Premie: Dronningstatue og 80 Forge-poeng
  • Vinnere: 3 vinnere tilfeldig utvalgt (riktig svar er nødvendig)
Utfordring 3 – 1. mai
  • Premie: Kongestatue og 8 skisser
  • Vinnere: 3 vinnere tilfeldig utvalgt (riktig svar er nødvendig)

Vinnere vil bli trukket ut tilfeldig mellom alle som har svart riktig på slutten av hele konkurransen.

Slik kan du delta i konkurransen

Forutsetninger for å delta:

Har du en spill- og forumkonto? Flott, det er nok til å delta. Hvis du ikke har en, kan du opprette spillkontoen din her og forumkonto her!

Konkurranseregler:

Du kan sende inn svarene dine for hvilken som helst av våre tre utfordringer innen 5. mai, klokka 23:59 servertid. Etter det vil supportteamet vårt sjekke de mottatte svarene og legge ut resultatene sammen med en liste over vinnere. Les nøye reglene for denne konkurransen:
  • Hver konto kan delta kun en gang i konkurransen.
  • Hvis du vinner premie i konkurransen vil den kun gis til kontoen som ble brukt til å gi det riktige svaret.
  • Medlemmer av FOE Team kan ikke delta i konkurransen.
Har du bestemt deg for å bli med i konkurransen? Da kan du logge inn og klikke her for å sende inn svarene dine! I tillegg, hvis du ønsker å sende oss en melding om konkurransen kan du klikke her.


FAQ - Ofte stilte spørsmål

  • Hvorfor fikk jeg ingen belønning etter å ha svart riktig?
    • For hver utfordring vil det være et begrenset antall vinnere. Ved å gi det riktige svaret, blir du med i en utrekning med andre spillere om de tilgjengelige belønningene (vinnerne blir valgt tilfeldig).

  • Det har kommet en ny utfordring i denne konkurransen! Kan jeg fortsatt spille den forrige?
    • Ja! Vi lukker ikke tidligere utfordringer, noe som betyr at du kan spille den første utfordringen fra 24. april til 5. mai, klokka 23:59, når hele konkurransen blir avsluttet.

  • Hvordan kan jeg sjekke resultatene for hver utfordring?
    • Resultatene og belønningen vil bli behandlet av vårt supportteam etter 5. mai 2020.

  • Hvorfor er en av utfordringene ikke er tilgjengelig for meg?
    • Hver utfordring har en åpningsdato, som betyr at du må vente noen dager før de åpnes.

  • Kan jeg dele svarene på utfordringene med klanvennene mine?
    • Dette er opp til deg, men sjansene dine for å få belønningen vil bli redusert, ettersom flere deltakere gir riktige svar.

  • Jeg vil ikke at noen andre skal kopiere svarene mine! Er det virkelig trygt å sende svarene ved å klikke på den "DELTA"-knappen?
    • Ja! Forumet er styrt av moderatorer, noe som betyr at andre deltakerne IKKE vil kunne se svarene fra andre spillere.

Vennlig hilsen
ditt Forge of Empires Team
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser3194

Guest
Da er vinnere trukket og alle vil få en melding fra meg fortløpende.. ^_^
 
Topp