Endring av navn på klan

DeletedUser2130

Guest
Hei

I under klannavnet i administrasjonspanelet er det en blå knapp m/blyant av samme type som er under profilen når en ønsker å endre tekst.
Hvilket får meg til å tro at det er mulig å endre navn på klanen. Som leder i klanen har jeg fra hva jeg kan se alle tillatelser. Men jeg får likevel ikke endret navnet.

Er det mulig å endre navn?
Er det kun grunnlegger som kan endre navn?

/o
 

DeletedUser140

Guest
Det er mulig å endre klannavnet, ja. Følg instruksene nedenfor for å gjøre det:
1. Gå inn på klanen din og velg "administrasjon".
2. Under "Klan flagg og navn" til høyre vil du se navnet på klanen med en liten blyant ved siden av seg. Klikk på den blyanten, skriv inn det nye klannavnet ditt og klikk enter.
3. Klannavnet skal være forandret.
 

DeletedUser2130

Guest
Takk for svar.
Jeg får fremdeles ikke til å endre navn på klanen. Tror det er fordi jeg ikke er grunnlegger.

Og hvorfor spør jeg ikke bare grunnleggeren? Han har vi kun sett 2-3 ganger de siste 4 mndene, sist gang var i november. Og da tok han seg ikke bryet til å svare på noen av mld vi hadde sendt ham og/eller ta kontakt med noen av oss. Vi registrerte at han hadde vært innom ved at det pluteselig var mulig å gjøre mer enn finpussing i byen hans.
Nytt spørsmål: Er det noe mulighet at FoE kan gi noen andre i klanen grunnleggerstatus? Vi har liten lyst å starte en ny klan, dvs ta jobben med å lage klanforum på nytt.

Vi ønsker å skifte navn, og sparke en leder som har vært avlogget siden begynnelsen av september. Strengt tatt burde vi fjerne vår nåværende grunnlegger også. Vår klanranking er per i dag en plass bedre enn den burde vært pga vi fremdeles har de to inaktive lederene/grunnlegger vi ikke kan fjerne.

mvh
ondebonde
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Om alle grunnleggere i en klan er inaktive, vil jeg anbefale å kontakte support for å få løst situasjonen. Du kan kontakte support ved å høyreklikke i spillet. Alternativt så har jeg en link i min signatur. :)
 
Topp