Diskusjonstråd for Spillregler

DeletedUser1685

Guest
Heisann!

Jeg har da et spørsmål på regelmentet. Dersom jeg spiller kun på én server(Arvahall) og har sluttet å spille på en annen(Brisgard), kan jeg inngå en avtale med en annen spiller fra Brisgard, som ikke spiller på Arvahall, om at jeg donerer Forge Poeng hos vedkommendes storslåtte bygning på Brisgard, mens jeg selv mottar forge poeng på Arvahall?

Har undret over dette i en stund, men tørr ikke å inngå noen avtaler før jeg vet mer :)

Mvh
Sarlov
 

DeletedUser5

Guest
Nei, det er ikke tillatt.

Det går under

9) Pushkontoer
Å operere en pushkonto er ulovlig. Dette er definert som en ubalansert senderutine av ressurser fra en konto til en annen konto. Hvis våre verktøyer merker pushing atferd, eller vi ser beviser på at en person kontrollerer flere konto kan det hende at vårt support team kontakter deg. Sterke beviser av ulovlig atferd kan resultere i en direkte utestengelse fra spillet.

Både din konto på Brisgard og hans på Arvahall vil da bli pushkontoer, og det kan resultere i en permanent utestengelse fra Forge of Empires. ;)

Med vennlig hilsen,
Ole
 

DeletedUser1907

Guest
Nei, det er ikke tillatt.

Det går under



Både din konto på Brisgard og hans på Arvahall vil da bli pushkontoer, og det kan resultere i en permanent utestengelse fra Forge of Empires. ;)

Med vennlig hilsen,
Ole

Hva om spillerne er aktive på begge servere, ville det satt det i ett annet lys? Eller forblir det imot reglene da? =)
 

DeletedUser5

Guest
Det er vanskelig å si ut i fra de kriteriene du satte der. En gylden regel som lett definerer om det er pushing eller ikke, er at om det ikke ganger din konto så er det nok ikket tillatt. Tjener du på det, så er det nok tilatt.

Og er man usikker, så er det selvsagt lov å kontakte support eller lage en tråd på forumet (lurer ofte en, så lurer ofte flere) for å spørre. ;)

Med vennlig hilsen,
Ole
 

DeletedUser

Guest
Deres såkalte verktøyer for å oppdage pusheratferd trenger en kraftig oppgradering. Selv når bruker blir rapportert og dere har muligheten til å manuelt sjekke hva de driver på med , så blir det ikke gjort noe.

He.jpgHe2.jpgHe3.jpg
 

DeletedUser

Guest
Over ser du samme spiller på 3 forskjellige servere.
På 2 av serverne har han pusherkonto-setup og på den siste sitter han med sin hovedkonto.
Hvorfor i all verden får man holde på med dette ?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Hei!

Har du kommentarer på spillreglene, vennligst ta det i denne tråden. Tråden er opprettet med innlegger fra tråden hvor selve spillreglene er.

Du finner spillreglene her.
 

DeletedUser5

Guest
Over ser du samme spiller på 3 forskjellige servere.
På 2 av serverne har han pusherkonto-setup og på den siste sitter han med sin hovekonto.
Hvorfor i all verden får man holde på med dette ?
Å drive med pushing er ikke tillatt. Har man mistanke om slike regelbrudd er det alltid best å kontakte support. Vi driver aktivt med undersøking etter pushkontoer, i tillegg til at vi setter stor pris på at spillere rapporterer om dette ved mistanke.
 

DeletedUser

Guest
Når det som rapporteres faller for døve ører , så er det ingen vits a rapportere.
Da er det bedre å piske de personene med døve ører. :)
 
Topp