Diamanter som forsvinner noe fortere enn forventet??

DeletedUser

Guest
Halloisen


Hadde for ca en time siden noe over 200 diamanter.. nå har jeg bare 80ish??

hvor ble de resterende av? brukte dog akkurat 5 diamanter for og høste. men jeg kan ikke forklare hvor de resterende diamantene tok veien?

kan noen i staben forklare meg dette?
 

DeletedUser

Guest
Er ikkje i Stab. men kan det hende du mangla litt resurser, urter, stein, kobber og brukte litt diamanter for å skaffe de siste 3-7 resursene?

Det å anskaffe resurser på den måten er knall dyrt. 1 vare koster 5 diamanter. mangler du da 22 så er det bare å gjøre matten så får du svaret.

Vis det ikkje er det. kan du ha kjøpt en Dekor bygning til f.eks 80 diamanter?
 

DeletedUser

Guest
nei, på ingen måte. jeg hadde noe ove 200. trur det var 211. plutselig helt ut av det blå hadde jeg nå 81 .. så her har det blitt borte noen diamanter i noe systemheng ved f.eks høsting

har ikke kjøpt noe heller :) akkurat det har jeg full styring på :)
 

DeletedUser

Guest
jaja... var nå eit forsøk verdt. du får se om du får noe svar i fra rette instans da :)
 

DeletedUser5

Guest
Hei!

Mistenker du at noe feil har skjedd, så er det bare å kontakte oss via support/kundeservice. Vi har logger over all diamantbruk, og kan sjekke og forklare hva som har skjedd. Du finner kundeservice ved å trykke på "Support", enten ved å høyreklikke i spillet, velge det fra toppen her på forumet, eller fra min signatur.

Merk at hvis noe feil har skjedd, vil du alltid få dine diamanter tilbake, det samme gjelder ved kjøp av diamanter. Man får alltid hva man betaler for, og man får bruke disse som man selv vil uten noen feil. Og om noe feil skulle skje (skjer så og si aldri), så vil en løsning alltid forekomme hvis du kontakter oss via kundeservice.

Håper dette var til hjelp,
TrAnxZ
 

DeletedUser

Guest
god svart Tranz. eg va ikkje te så stor hjelp i dette tilfellet :)
 

DeletedUser

Guest
da var det gjort
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Veit ikke om jeg hadde turt å legge inn brukernavn og passord der. Minner veldig om phishing. FoE bruker jo forgeofempires.com, ikke forgeofempires.de

Siden der er InnoGames sin side, og det er InnoGames som er utvikler av spillet. InnoGames er tysk, og den engelske versjonen av hjemmesiden (innogames.com) kom lenge etter at den tyske siden var lansert. Dette er grunnen til at support er under ".de" domenet.

Du kan også komme til support ved å høyreklikke inne i din by, og velge support. Da vil du komme til den samme siden, bare ferdig innlogget.

Men for all del, vær forsiktig med hvor du skriver inn ditt passord! Når det er sagt så er support knappen på forumet, i min signatur og inne i spillet trygge.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp