Aktivere gave-knappen

DeletedUser

Guest
Hvorfor aktiviserer ikke Innogames gaveknappen i beholdning ??
Litt klønete å gjøre det når folk har gått lei av spillet....
 

DeletedUser5

Guest
Det er ikke snakk om å "bare aktivere" noe, det er noe som eventuelt må utvikles. Hvorvidt det vil bli en funksjon som gjør at en kan gi gjenstander til en annen konto, er ikke noe det er planer om i umiddelbar fremtid.

Personlig så tror jeg ikke noe slik vil komme (men det er ikke opp til meg, og det er bare hva jeg tror :) ). Ved første tanke høres det jo ut som en kjekk funksjon, men det er et par konsekvenser en slik funksjon ville resultert i som ikke nødvendigvis ville vært positive. For eksempel nye potensielle måter for pushing.
 

DeletedUser1975

Guest
Hadde vært en løsning om man kunne gitt gaver kun innad i klan eller ved betaling av diamanter kanskje ?
Selvsagt vil den funksjonen bli misbrukt, bare finne det smutthullet først såm det ikke oppstår.. ^_^
 

DeletedUser2411

Guest
Noen må ha hatt en plan med den gaveknappen, kunne vært på sin plass og informere spillerene om hvordan den skal fungere og når det er tiltenkt å aktivere den. Ser hva du skrev, Ole, men ønskelig med mer info fra utviklerene om dette emnet! Sitter med f. eks. med ørten sider med bygninger og diverse på lager, tenk å kunne bytte/gi bort innad i klanen?
 

DeletedUser3134

Guest
Hva med handelsministeret, se forslagstråden med utdypende info om mitt forslag..

I handelsministeret kan man kanskje ha det slik at man kan bare "selge og kjøpe" fra banken, ikke mellom spillere for å unngå dette med pushing...
 
Topp