aktive?

DeletedUser1227

Guest
Hei, er det noen aktive brukere på denne serveren?
Startet for rundt 2 dager siden å spille å har hatt det veldig gøy så langt, men ser at naboene jeg har rundt meg nesten ikke er kommet ut av oppstartsfasen. Er de spillerne jeg får rundt meg som naboer alle som er på serveren til nå, eller er det mange flere jeg ikke får opp her?
 

DeletedUser

Guest
Det er flere du ikke får opp.
Bare trykk på Rankingen din, (krans). da kommer alle sammen opp
 

DeletedUser1227

Guest
Fant dem, takk for tipset Romfrosk!
Var flere enn jeg trodde!
 

DeletedUser

Guest
Er vel slik at man havner i ett "nabolag" så får man håpe at man havner en grei plass.

Selv er det noen aktive. resten døde..
 

DeletedUser5

Guest
Ikke vær redd for at nabolaget skal bli dødt. Vi har noe som kalles nabolagmerging, som slår sammen nabolag slik at det alltid vil være en utfording og aktive nabolag. :D

  • Hver søndag klokken 03:00 vil nabolag bli slått sammen hvis mulig.
  • Alle turneringer vil bli stoppet klokken 14:00 og startet igjen klokken 08:00, etter at sammenslåingen er fullført.
  • Algoritmen vil finne nabolag som har omtrent samme gjennomsnittspoeng og som kan slåes sammen til omtrent 80 aktive spillere.
  • Omtrent samme gjennomsnitts poeng i nabolag 1 kan ikke være høyere/mindre enn 40% av gjennomsnittspoengene i nabolag 2. (nabolag med omtrent samme poeng vil bli slått sammen).
  • Hvis nabolag 1 har 23 aktive spillere, og nabolag 2 har 20 aktive spillere, og nabolag 3 har 33 aktive spillere og alle har omtrent samme gjennomsnitts poeng, så vil disse bli slått sammen.
  • Nabolag kan kun slå sammen opp til 80 aktive spillere. Dette betyr at en sammenslåing vil mest sannsynlig skje ganske sjeldent.
  • Hvis en inaktiv spiller komme tilbake, så vil han komme tilbake til det sammenslåtte nabolaget hvor han vil finne kjente ansikter, dette vil skje også om nabolaget allerede har 80 spillere.
  • En inaktiv spiller er: noen som ikke spiller eller logger inn i en gitt periode/lengde. (Steinalder og bronsealder: 3 dager, alle andre epoker: 7 dager)
 
Topp