Søkeresultater

  1. FoE og eventer

    Dette har irritert meg lenge nå.. man denne gangen går de faktisk for langt.. jeg syntes det er greit å måtte betale for flere eventbygg.. og at det skal være litt vanskelig å få fullt sett.. men umulig.. og rene betalingsnivåer?? hva faen.. og den reklamen som har kommet.. Nivå 5 i ke.. som...
  2. Tekst feil konkurranse

    Likte valgssett jeg.. alltid gøy med masse konsonanter på rad, men tror noen sendte inn en melding om det for meg tidligere :p
  3. Slottsystemet. Tilbakemeldinger

    Slottet er bare noe stort tull.. gir ikke noe til spillet annet enn en ny plass vi kan bruke diamanter.. Fiks alle bugsa før dere legger til nye ting.. Den event-hubben?? hva er greia med den? bare tull
  4. Oppdatering IGM?

    In Game er vel det enkleste.. da treffer du flest
  5. Changelog 1.214

    Kunne ikke se noen generelle tråder angående denne så starter en ny... Hva i h..... er greia med plasseringen av "Helbred alle" knappen.. den er jo helt feil plassert. Når skal Inno endre dette?
  6. [Konstruktiv Kritikk] Klan slagmarken

    På de fleste serverene her i norge så spilles det jo ikke med feller/festninger eller noe "skummelt" da blir det lettere å surfe gjennom også
  7. Prestisje

    Noen som vet hvordan prestisjen fra slagmarken regnes ut? og hvor mye det har å si for klan-rankingen?
  8. hvor lenge har man spilt?

    Er det noen som vet hvor man finner ut hvor lenge man har spilt FoE? Tidligere har jeg kunnet se på FoE-fanklubb emblemet i rådhuset.. men har vist maxet den.. og står heller ikke hva max er
Topp