[Forslag] Avsløre inaktive spillere

DeletedUser3083

Guest
Det hadde vært fint med en teller som man kan se i vennevertshuset som viser hvor lenge det er siden en spiller har tømt sitt eget vertshus. Formålet er å lett se hvilke spillere man trygt kan fjerne fra egen venneliste fordi de er inaktive. Kanskje bør telleren først trigges når det har gått en stund for at ikke folk skal bruke telleren til å se når de kan plyndre eller angripe på GvG-kartet?
 

DeletedUser3119

Guest
Det hadde vært en idee ja, så surt når man har dagsopdrag med så og så mange vertshus besøk og så får man ikke fullført pga at folk ikke tømmer vertshusene sine daglig, jeg er for så vidt heldig på det punktet.
En annen idee hadde kanskje vært at om du var i et vertshus mer en 36 -48t at du automatisk ble løst fra vertshuset (eller en kortere alternativ tidsramme) uten at innehaver fikk penger for det gjeldene besøket. De fleste aktive pleier å tømme lenge før en slik tidsramme. Sitter nesten å biter negler når dagsopdraget sier 45 vertshus og jeg har bare 44 fullførte og alt som står igjen er det ene vertshuset for å få en stor FP pott. Da er det sabla surt om du ikke har aktive spillere på listen. Jeg selv har vært inaktiv pga tap av Internett (dårlig mobildekning, så mobilnett funka ikke for spill heller) og var av i ca 14 dager pga det skjedde i en helligdags periode og forsendelse av nytt modem var super treigt, ville bare poengtere det at det kan være ufrivillige midlertidige inaktive i perioder også, så en må ha litt slingringsmonn der. En kunne hatt en teller på hvor mange ganger den automatiske tømmingen ble gjort(lange perioder etc), så sende et varsel til gjeldende spiller om at han/hun vil bli merket som inaktiv spiller.... eller noe sånt? En rød prikk i et hjørne av profilbilde og om de er ofte inaktive en rød stjerne eller no slikt i et hjørne så kan andre spillere være obs på at den spilleren spiller bare litt nå og da.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser3145

Guest
Enig. Skulle gjerne hatt en lett måte å gjenkjenne inaktive spillere. Synes også at vertshusbesøkene tar for lang tid (altså å måtte lukke pop-opp-vinduet)
Du trenger ikke lukke pop-opp vinduet, bare klikke på neste du vil åpne, to ganger (mye kjappere)
 

DeletedUser2379

Guest
Hadde vert greit og sett hvem som motiverte eller ikke også..
 
Hvis det bare er aktivitetsnivået en er ute etter så finnes koden allerede i spillet: Lederne av klan kan se hvilke klanmedlemmer som har vært aktive innen de siste 2, 8 og 8+ dager. Alle burde ha tilgang til denne funksjonen.

Og klanlederne burde ha tilgang til mye bedre verktøy.
 
Bruker motivere via rådhuset.
Går deretter til vennefanen og når det dukker opp venner som kan motiveres og vertshuset er ledig så tar jeg en kjapp vurdering om dette er en jeg bare kan kvitte meg med. Det betyr at spilleren sannsynligvis er aktiv men ikke motiverer meg.
Vet at listen i rådhuset ikke går en hel uke tilbake og folk kan jo selvfølgelig ha ferie fra spillet så er ikke noe jeg bruker gjøre ofte, mest når jeg merker det begynner bli litt lite vertshus å sitte i.

Nå er ikke vertshuset så veldig viktig for meg lengre da jeg har alt for mye vertshuspenger, så mest viktig for oppdrag. Motivering derimot er snasne greier grunnet Våpenhviletårnet (GB).
 
Topp