SABOTASJEKLAN "En bra gjeng"

DeletedUser2591

Guest
Synes vi skal holde oss for god til å leke nettroll og kritisere andres stavefeil, personlighet eller antall år på baken eller skolen.
Å heve oss over andre på den måten gjør oss ikke til bedre personer eller spillere.
Noen ganger er det bedre "å la det ene øret gå inn og ut" (og for den som trenger å få tolket betydningen av det, sendt meg en pm:))
 

DeletedUser

Guest
Probleme nå liger i at begge klanene vil slutte med enmans krigføring, men ingen inser at den andre klanen er vilig til å stoppe. Litt skryt til isard og Vice som faktisk prøver å stoppe. Selv om det e fult biskje slagsmål der utte.

All respekt til deg Kaarg :)
 

DeletedUser

Guest
Etter å pli skjelt ut her på forumet for min dysleksi og skrive feil. For å bli fortsat å akseptere at eg ble sjofelt personangrepene i en diskusjon som hadde med enmansklaner å gjøre. Så valgte eg å trekke meg fra Ragnarok fordi min leder (LHS-Jon) nektet å svare på spørsmålet om han likte eller ikke likte enmans klaner.
Han har satt på denne tråden og forfattet slikke klaner. Etter 48 timer forhandlinger med forsaken så kom sanheheten frem.
Ære være forsaken heros for å slutte med krigføringen og jobbe aktivt med meg for å få slutt på dene sjofle krigføringen.
Men LHS-Jons benektelse av at han ønsker slik krigføring gør til skamme når han egen hendig nekter sin egen klan med å slutte med slikt. når hanes egen rådgiver blir fornektet av klanen fordi han protestere mot dene krigføringen så sier det vel meget om hvem som er provokatøren melom Ragnarok og forseken heros..
Når eg som er diplomaten til LHS- -Jon mote forlate kanen for å fremprovosere et svar fra ham om han ønsket enmans klaner. Så fikk eg det endelige svaret Et rulgendes JA
 

DeletedUser2411

Guest
Tror dette kan gå rette veien til slutt tross alt, og vil samtidig si at jeg var kortenkt ang. omfang av skrivende personer!
 

DeletedUser

Guest
hadde jeg vist du var et nett troll så hadde eg kanskje aldri giddet og svart deg :) haha kan ikke annet enn og le av den elendige skrivemåten din :)

Skal prøve mit ytterste for at vi dyslektikere skal gå pent med en stjerne på våres høyre skulder her etter, slik som eg formoder er ditt ønske
 

DeletedUser1881

Guest
Skal prøve mit ytterste for at vi dyslektikere skal gå pent med en stjerne på våres høyre skulder her etter, slik som eg formoder er ditt ønske

buhu, stakkers deg, du vet like godt som meg hvorfor du ble korrigert, du burde kanskje tenke deg litt om før du slenger dritt en annen gang
 

DeletedUser2476

Guest
Enig i at sabotasjeklaner kan være en utfordring. Jeg kan ikke forestille meg at Ragnarok er blant de som vil benytte seg av slik nå,. Men når det er sagt.... Ragnarok har nok vært der de også, altså i Sabotasjeklan. Men det er såpass lenge siden at det nok er glemt og tilgitt :)
 

DeletedUser2236

Guest
Hei mats the forge.
Først vil jeg si at jeg av prinsipp er enig i at sabotasjeklaner/enmannsklaner er "feil" måte å krige på.Det er feigt,ødeleggende for spillgleden og nedbrytende for samholdet ved strategi og bygging i fellesskap(som jo burde være hele meningen med "klan"kriger).Bruk av slikt vitner kun om at en klan ikke har kvalitet nok til å krige rederlig.Jeg har selv nevnt dette for support,og fikk som svar at det ikke er noe forbud.Hittil.
Men nok om det,nå litt faktaopplysninger til deg,fra mitt ståsted:
-Siden FoE introduserte klankrigene har Ragnarok vert den eneste toppklanen som inntil nylig har latt være å bruke sabotasje.Både warriors,mod,shadows og forsaken heroes har sendt toppspillere ut solo og sabotert oss.Dette er gjort uprovosert og utelukkende fordi man ikke har vert sterk nok/god nok som klan,til å forsvare seg.
-Uten sabotasje hadde Ragnarok vert desidert nummer 1. både globalt og de 4-5 høyeste alderne.
-Det er meg revnende likegyldig om dem som har sabotert i ettererkant "ikke husker" at de har gjort det.
-Det nytter heller ikke å komme til meg og si "jammen den som saboterte er ikke medlem lenger".Snarere burde heller lederne være voksne nok til å ta ansvar for gjengen sin og bøte på skaden
-Hadde jeg ikke vert grunnlegger/klaneder ,og dermed har mye annet å gjøre,så hadde jeg selv laget ennmansklan og filleristet hele kostebinderiet,inkludert din klan forsaken.Jeg er imot slikt,men det dere har gjort,har dere gjort,enten det var igår eller ifjor.

Så tipset er til sabotører:Bli voksen,kutt ut sabotasjen,og gjør opp for dere.

Ha en fin dag.
-
-


Dette må være det latteligste inlegget jeg har sett på evigheter!
Vet ikke om du husker at det var dere som startet sabotasjeklan mot vår klan først? og det at dere hadde vært på 1 plass må også være noe av det merkeligste jeg har sett.


-Det nytter heller ikke å komme til meg og si "jammen den som saboterte er ikke medlem lenger".Snarere burde heller lederne være voksne nok til å ta ansvar for gjengen sin og bøte på skaden, akkurat dette satt du i global og gnålte om når vaice var på runde igjenn mot oss når han var en ragnarok'er.
 

DeletedUser2236

Guest
GvG er det vel ingen som tar seriøst lenger, den har jo blitt brukt av enkeltspillere (soloklaner) kun for å samle jukse poeng i lang lang tid.
Åsså er det jo slike spillere som Vaice som mener de skal bestemme over hele GvG og går utelukkende etter andre klaner for å sabotere, hadde han holdt seg unna MoD så hadde det vel vært litt mere normale tilstander i GvG også regner jeg med. Vaice har vel angrepet både Mjølner og Shadows også. Vi er så vant med det at vi bare sitter å venter til neste gang, det positive er jo at vi får kriga litt så ikke soldatene støver ned.
Merkelig få som angriper byen min for å samle poeng på ærlig vis (der skal LHS ha skryt for han er den eneste som gidder i nabolaget mitt)

Gjør ikke FOE noe med regelverket i GvG så tror jeg ikke det er mange som gidder å spille lenger, nystartede klaner burde jo ikke fått kriget før det hadde gått minst 1 mnd og antall medlemmer burde vært minimum 10-20 og varebehovet burde vært mye høyere for de første sektorene og tilsvarende lavere for de siste, ja kanskje lik pris for alle men totalt sett like dyrt.


Jammen meg godt de virkelige verdenen ikke er like seriøs som GvG er for noen.


Hadde de ikke satt inn alle de vakttårnene så ville det nok vært en annen histiorie, liten vits og angripe folk med 400 +% forsvars bonus..
men ja, han angriper meg også, og all ære for at han gidder :)
 

DeletedUser2236

Guest
Enig i at sabotasjeklaner kan være en utfordring. Jeg kan ikke forestille meg at Ragnarok er blant de som vil benytte seg av slik nå,. Men når det er sagt.... Ragnarok har nok vært der de også, altså i Sabotasjeklan. Men det er såpass lenge siden at det nok er glemt og tilgitt :)

Ikke glemt eller tilgitt :p
 

DeletedUser

Guest
Når Frysses kaster deg ut av FH p.g du er en kvinne og er sjønsdiskrimenerde pg rasistisk. så synest eg det er på sin plass å lage en enmansklan mot HS.
Når han da gir en visuel fasistiske meldinger til deg.mmm eg går pms mot ham.
så dere som klager på enmans klaner. hopp i havet dere fortjener det sikkert Vet i hvertfal at Frysses gjør det med renter.
ex forlot klanen etter å bli hengt ut: du er et praktexsempel for kvinner ute i verden.
2 du begynte å behandle meg dårlig ved å være ufornøyd med klanen.
3. eg henger deg ut ofentlig så mye eg vil på klan forumet. selv om du er uskyldig.
4. eg trenger ikke å si unskyld. for de du er en kvinne.
5. Du blir ikke behandlet pent her så det må vøre av ymse årsaker du forlater hos i protest. Det at eg hengte deg ut var kvinnefientlig og vi lurte deg i Fp avtaler og behandlet deg som en piiiiiipp har ingeting med det å gjøre

venligst drit og dra Frsses.

Som en kvinne så sier eg til minne medsøstre Hold derre langt unna denne mansjovenistiske klanen. Det gjelder utenlansk opprinelse og skeive også.
og for aldel ikke prøv å lage FP avtaler med de.

Om dere ikke tror meg så er eg mer en villig til å delle et par IGM for å bevise min påstand.

Mvh Seide
 

DeletedUser2411

Guest
Dette er jo tatt ut av luften og er en stor misforståelse fra din side, Seide! Det stod jo klart og tydelig at de som skyldte 1 eller 2 fp, ville i løpet av dagen bli borte fra den listen, og der stod du! Altså ville du i løpet av dagen ikke stå der! Alt det andre om dårlig behandling og mansjåviniske klan er jo rene tullet! Håper du tar til fornuften og innser hvor feil reaksjon du hadde! Man skal nyte og ha det gøy i dette spillet, og alle er ufortjent med sånt!
Men bortsett fra alt dette unødvendige, så får du ha en god sommer....
 

DeletedUser2792

Guest
Eg kastet deg ut av FH for du er kvinne? For eg er "sjønsdiskrimenerde pg rasistisk"?
HAHAHA.. dagens.
du er så søt når du er sint.

Fakta: Du forlot klanen
Hele samtale-loggen mellom oss ligger her: http://fryse.net/seide.txt

Dette er usensurert og uredigert kopi av samtale utvekslingen mellom seide og meg, hvor Seide er den første som skriver stygge og nedlatende ting til meg. Du ditt lille nett-troll, seide, bør ha bedre ammunisjon i din pose om du skal prøve å komme på dette forum, å prøve å ødlegge mitt rykte og navn, for du, ditt lille troll, er ikke verdt å bruke mer tid eller energi på. End of discussion. EOD. Det var engelsk, og betyr at diskusjonen er over. Takk og farvel.
 

DeletedUser1956

Guest
Plyndrer klaner!
Blir det ikke gjort noe med disse plyndrer klanene, kommer jeg til å avslutte spillet rimelig straks.
Slik vaice og pyom holder på med går det ikke an å ha det, kun for sabotasje det dem holder på med, det er sikkert slik i flere verdner.
Man produserer varer, og setter inn soldater, og disse enmannsklanene tar sektorer for så å frigi slik at det skal koste oss andre.
Har hoppet ut i enmannsklaner selv, for å forsvare oss mot disse som til stadighet lager bare kødd på kartet.
Det er ikke verre enn å gjøre det slik at man må være et eks antall spillere for å delta i klankrig. dette gidder jeg ikke lengre.
 

DeletedUser2852

Guest
Hei,

Jeg har startet en plyndreklan for at vaice skal få smake på sin egen medisin i Brisgard :) Det som er morsomt er at han kaller meg/oss feige.... Snakk om tidenes selvmotsigelse!! Jeg lo slik at det kom en liten skvett i buksa :) Det som er synd er at det går utover klanen vaice er medlem i. Men nå burde det snart være rimelig kjent hvordan den mannen oppfører seg på FOE, at noen gidder å ha han i en klan, er for meg helt ubegripelig! Han skal ALDRI diktere regler overfor meg eller klanen vår!!!

Gratulere med dagen til dere alle på FOE, måtte dere få en fin feiring!
 

DeletedUser2411

Guest
Nå har vaice og Øystein1 startet en Sabotasjeklan igjen som heter bebrai! De gjør det kun for å ødeleggem og at dere nå ikke kan stanse "klaner" med få medlemmer fra å gå på GvG! Helt idiotisk opplegg dere i Foe kjører ang. dette, eneste i verden som ikke har skjønt definasjon av ordet KLAN.
Trodde dere ville ha spillet bedre ikke dårligere, når dere lar dette fortsette, er det snart snakk om anmeldelse av misledende sniktaktikk for å få solgt diamanter til oss. Og spillelysten blir negativ, så hvis det ikke blir gjort noe, så skal det bli FØRT VIDERE TIL PRESSEN, forsøk på lure ungdommer til å bruke ekte penger for å prøve å hindre slik sabotasje i spillet, skal ikke gå upåaktet hen....
 

DeletedUser2411

Guest
Ille at et spill skal få en så irritert, men frustrasjonen over manglende forståelse fra foe ang. definasjoner og opplegget i GvG, gjør dette til en fanesak!
 

DeletedUser2411

Guest
Har roet meg litt nå, mener fremdeles at noe må forandres i GvG. Bruker mye ressurser og lang tid på å bygge opp, så blir det revet på et blunk av noen det nesten ikke koster noe for, sånn kan det ikke være!
 

DeletedUser3055

Guest
En annen ting; lurer på alder på enkelte spillere, da skrivekunnskapene ligger på førskolestadiet! Hvis en norsk person har så dårlig kunnskap, bør en få igjen skolepengene. Blir flau på andres vegne av å ikke kunne skrive annet enn det du lærer i barnehagen!
Tipper problemet ligger i mobil, knotete å skrive på, selv de som kan norsk, sliter da :)
 
Topp