[Konkurranse] Vinter Konkurranse!

Hvilket design av bygningen liker du best?

  • Reinsdyr lysning

    Stemmer: 19 70,4%
  • Elg lysning

    Stemmer: 8 29,6%

  • Totalt antall stemmer
    27
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser2940

Guest

Gode minner fra familiejul hvor vi diskuterte hva som blir sagt å hadde allsang :p
 

DeletedUser3043

Guest
Masse fine julesanger, men må nok bli denne.
Fikk hvist ikke med hvorfor, men denne får meg til å tenke over hva en har og verdsette det i en høytid hvor mange desverre sitter ensom. I tillegg til å være en fengene og fin låt.
 

DeletedUser3048

Guest
prewinter_contest_logo.png

Kjære Dronninger og Konger,

Takk for at du viser interesse for vår lille konkurranse! :)

Hvordan delta!
Det er ganske enkelt å delta i denne konkurransen. For det første må du ha en forumkonto. Når du har registrert, kan du poste på vårt forum og delta i konkurransen. For å gjøre det, vil vi at du tar en titt på bilde og velger hvem av de 2 som du synes er best:

prewinter_elk_moose_glade.jpg

Reinsdyr lysning - Elg lysning

Når du har bestemt deg:
1. Stem i undersøkelsen knyttet til denne posten.
2. Lag en ny post under med en Youtube musikk video som får deg i vinterstemning (første posten under er et eksempel).
3. Forklar hvorfor den får deg i vinterstemning :).
4. Husk at du ikke kopierer noen andres post!

Når avtemmingener slutt
Vi vil legge sammen alle avstemminger på alle marked og språkversjoner av Forge of Empires og den med mest stemmer vil bli implementert i Vinter eventen.
Alle spillere som deltok i avstemmingen og som postet en musikk video som beskrevet ovenfor vil være med trekningen. Vi vil da trekke tilfeldig deltaker (1 pr språkversjon) som vil få bygningen første dagen av vinter eventen :).
Vi vil også tilfeldig trekke 10 andre spillere som vil motta 200 Diamanter hver (premiene kan ikke doneres til andre spillere).
Spillere som gir sin stemme og ikke poster en musikk video, er ikke med i trekningen av premiene.
Vær vennlig og ikke bryt forumreglene når du poster! Upassende poster vil ikke bli tatt med i treningen.

Konkurransen vil avsluttes på Mandag. Vi vil annonsere resultatene og vinnere uken etter.

Husk å poste direkte i denne tråden før Mandag kl: 18:00 :).
Hvis du har spørsmål vedrørende konkurransen, bruk denne tråden!

Takk! :)

Ditt,
Forge of Empires Team
 

DeletedUser3048

Guest
Ja jeg postet litt feil her men. Det står den er åpen til 18.00 idag men stengte litt før 8.00..
Men jeg likte elgen, den fikk ikke mest stemmer så betyr ikke all verden. Men gleder meg til snøen og spennende å se hva dere disker opp av vinter event.
Let it snow er min yndlingssang. Spiller den fra første snøfall, og igjennom vinteren.
 

DeletedUser2969

Guest
Hei,
Da har vi vinneren og listen på de 10 andre som vant 200 Diamanter hver.

Vi gratulerer Kong Thumz som vil få vinterbygningen når eventen starter.

De 10 andre som vil få Diamanter på sin konto iløpet av noen minutter er:

kowu
vidarfe
kenny4real
GeeFunk
Fenderbird
Jannys Regina I
Karius Dunne
Tirali
bigbadVuk
Soli86

Takk til alle som deltok og vil ønske de som snart har høstferie en riktig god ferie! :)

Hilsen.
Forge of Empires teamet!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp