[Forslag] Prioriteringer

1.) Gjør det mulig å la oss gi AI ved forsvar enkle prioriteringer: Gå først etter distanse enhet, tung, lett, rask osv. osv. Spesielt la oss ignorere kjeltringsoldater. Gud som eg begynner å hate di små jæ**ene..
Burde være mulig uten å tulle ALT for mye med koden, og hele angrep/forsvars aspektet i spillet vil få en tiltrengt ansiktsløft
EDIT: Når eg tenker meg om har dere jo allerede mye av kodingen på plass. Motstanden på kontinentkartet ignorerer jo kjeltringer allerede.

2.) Gjør det mulig å la oss velge vilke bygg(ningstyper) som får hjelp først via bistandknappen. Først alle resursbygg, så alle lykkebygg, dekorasjoner osv. osv.
BIstandsknappen har gjort det mye lettere å gi bistand til flere personer på kort tid - Vi elsker den funksjonen alle sammen, men ta ett steg ekstra og la oss prioritere hvilke bygg som skal få hjelp først.

3.) Gjør det mulig å legge til ekstra belønning for hver level ett SB går opp. F.eks. kan eg legge til x-anntall varer/gull/res fra min egen beholdning i potten, og når SB går opp i level får førsteplassen(e) disse varene. Potten med varer må komme fra egen beholdning og blir låst fast til det aktuelle bygget til nytt nivå åpnes.
Gjør det lettere å få folk til å hjelpe til med di byggene en vil ha opp i level først
 
Sist redigert:
4.) "Hjelp alle". Når eg tenker meg om kan bistandsknappen forbedres ved å legge til en "Gi bestand til alle" funksjon. Ett tastetrykk, og så får alle på listen bistand tilbake. Sparer meg tiden eg bruker på å gå gjennom x-antall sider..

5.) Gi oss ekstra informasjon om hvem som har angrepet fra hisorikkfanen. Når en holder musa over videoknappen kommer det opp ett lite vindu som viser hvilke tropper som var involvert i slaget.
IDAY9dM.png
 
Sist redigert:
7.) La oss endre på rekkefølgen SB vi støtter vises i historikken. Alfabetisk etter navn på spiller, etter navn på SB, kronologisk etter når vi startet i støtte, etter nivå på SB, etter hvor mange FP vi har investert i bygget osv.
Etter hvert har vi jo flere sider med like SB vi støtter - Alt som gjør det lettere å vite hvilket bygg en vil prioritere vil være en bra ting

forslag_Fo_E_3.png


Gjør disse, pluss ett par-tre andre alternativer, til sorteringsalternativ.
 
Sist redigert:

DeletedUser2130

Guest
Her er et mange gode forslag, spesielt 4-6 burde være mulig å implementere i eksisterende kode uten for store komplikasjoner.

En alternativ løsning til problemet nr 7 adresserer, er en mulighet til å fjerne SB fra listen en ikke ønsker å følge med på. Etterhvert som spillere har falt fra har listen over uinteressante SB vokste seg irriterende stor. Hadde vært nydelig å kunne fjernet slike SB.
 
8.) Nedtellingen som starter når en aktiverer en bonus fra vertshuset.. Plasser denne i ett hjørne av skjermen slik at vi ikke trenger å gå tilbake til by-skjermen hver gang vi skal sjekke hvor lang tid vi har igjen.
 
Sist redigert:
9.) Gi oss muligheten til å rulere troppene som ikke vises i Hærledelses fanen (maks 20 tropper av hver type vises). Flere av oss sitter med flere hundre tropper eller mer etter at vi fikk oss Alcatraz. Da er det kjedelig når en har skade på alle som vises, men en vet at det er 50 uskadde tropper lenger ned på listen.

10.) Innfør en belønning, enten i form av oppdrag eller annet, ved skissebytte.

11.) Pub Crawl! Dere har gjort det mye lettere å gi bistand/sette seg ned på pub allerede, men eg savner en "besøk alle" funksjon her og.

12.) Vis hvor mange timer en produksjon har pågått når den er ferdig så vi slipper å huske hvilke bygg som hadde hvor mange timers produksjon.
 
Sist redigert:

DeletedUser2852

Guest
Hva skjer FOE?? Det er så utrolig respektløst å ikke gi en tilbakemelding til alle disse forslagene som Lord Rannak har kommet med i denne tråden. Det koster dere noe minutter å gi et svar. Skjerp dere! Er ikke rart at det er lite aktivitet på dette forumet.... dere gir aldri, eller sjelden noen tilbakemelding.
 

DeletedUser2969

Guest
Hva skjer FOE?? Det er så utrolig respektløst å ikke gi en tilbakemelding til alle disse forslagene som Lord Rannak har kommet med i denne tråden. Det koster dere noe minutter å gi et svar. Skjerp dere! Er ikke rart at det er lite aktivitet på dette forumet.... dere gir aldri, eller sjelden noen tilbakemelding.

Hei,
Vi jobber med saken og som det er blitt informert om til samtlige spillere i spillet, så er det akkurat kommet en ny ledelse på plass.
Det er derfor en del saker som er under pågående arbeid, og som du nevner her, er dette en av tingene.
Vi regner med at dette vil være på plass innen rimelighetens tid.

Takk for innspill!.
 

DeletedUser2852

Guest
Hei,
Vi jobber med saken og som det er blitt informert om til samtlige spillere i spillet, så er det akkurat kommet en ny ledelse på plass.
Det er derfor en del saker som er under pågående arbeid, og som du nevner her, er dette en av tingene.
Vi regner med at dette vil være på plass innen rimelighetens tid.

Takk for innspill!.

Takk for tilbakemeldingen! :) Blir spennende å se hva ny ledelse får til fremover :)
 
Topp