Nylig innhold av Slührfi

  1. Slührfi

    Changelog

    Hva betyr dette? - FOE-79923: I Klan Slagmark øker vi innsatsen! Fra nå av vil bare seire i Diamant ligaen bidra til din posisjon i rangeringen. Seire i lavere ligaer vil ikke lenger påvirke rangeringen din, noe som hever nivået for konkurransespill og belønner suksess på toppnivå.
  2. Slührfi

    Æresstatue konkurranse !

    Nivå 5
  3. Slührfi

    Klanslagmark

    Men er ikke klanslagmarkene nettopp et tiltak for å fremme fordelen med å være i en stor klan? Altså med mange medlemmer... Det har jo vært et av de viktigste problemene med GvG, at kartet hele tiden blir uroet av "enmannsklaner" som fritt kan herje rundt. Der spiller det liten rolle om man er...
  4. Slührfi

    [Forslag] Ny GvG

    Ikke annet å si enn at dette helt klart støttes!!
  5. Slührfi

    [Konstruktiv Kritikk] Manglende rotering i nabolag

    Hei Forge of Empires! Jeg må i all ærbødighet nok en gang løfte dette kjedebrevet som omhandler sammensetningen av disse nabolagene. Nå har det gått en stund siden sist jeg var i et nabolag med noe i nærheten av spillere på mitt nivå. Ikke at jeg på noen måte anser meg selv som opphøyd over...
  6. Slührfi

    [Diskusjonstråd] Påskeevent 2016

    Da tror jeg sannelig jeg toppa den gitt. Fikk to ganger to sett med skisser til observatoriet :eek: Og ikke nok med det - en blåregnskulptur....
  7. Slührfi

    [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.68

    Luukas - Filteret må settes til "Vis filteralternativer" fra hendelseshistorikken. Menyen oppe til venstre når du ser dialogvinduet "Hendelseshistorikk". Da funker det som ei kule :)
  8. Slührfi

    [Forslag] GvG

    Forslagene som er nevnt her er i seg selv gode. Er tilhenger av at noe må gjøres med GvG. Slik dette konseptet fungerer nå, er det forholdsvis ubalansert i forhold til de enkelte klaners faktiske styrkeforhold. Enmannsklaner er kun et problem fordi det er "for enkelt" å ta ut sektorer til en...
  9. Slührfi

    Halloweenbegivenhet

    Jeg satte opp ei spydbrakke - rekrutterte 10 soldater - og vips var det i boks :)
  10. Slührfi

    Tidligere naboer

    Det der lukter av en liten feil :) Mulig du bør sende en ticket til support på den!
  11. Slührfi

    Tidligere naboer

    Dersom du har bidratt med forgepoeng i den storslåtte bygningen, finner du i alle fall den igjen under "Nyheter" - "Storslåtte bygniger" når du klikker på rådhuset eller bynavnet ditt. Hvis den ikke er levlet på det nivået du har bidratt, kan du gjøre et besøk derfra.... Der står info om...
  12. Slührfi

    [Konstruktiv Kritikk] Regler for spøkelsesklaner i GvG

    Det er vel slik at dette kommer til å fortsette så lenge det er spillere her. I GvG viser det seg gang på gang at det finnes spiller som villig lar seg lokke til ymse trekk for å gå til angrep på andre klaners sektorer. Noen fordi de synes det er kjedelig at det ikke skjer noe til enhver tid...
  13. Slührfi

    Forge-poeng som "forsvinner"

    Opplever det samme selv. Den teller ikke FP mens vinduet for å donere er åpent. Så snart det lukkes og jeg holder pekeren over SBen eller åpner igjen, ser jeg at donasjonen er registrert. Sånn sett ser det jo ut til at det blir registrert riktig i alle fall :)
  14. Slührfi

    [Fikset] Regelendring i forbindelse med GvG

    Helt enig i det som skrives her. Viser vel egentlig bare at en del spillere ikke klarer å se verdien i fair-play. Nå har vel det skjedd tidligere også ved at man benytter pusher-konto etc, men disse har det i alle fall blitt slått ned på i en eller annen form. Vet at problemstillinga er meldt...
  15. Slührfi

    [Konstruktiv Kritikk] Flashproblemer

    Opplever også det samme her. På flere maskiner....
Topp