Nylig innhold av Lord Rannak

  1. Arkeologi Konkurranse

    22
  2. Ord konkurranse

    kaldt
  3. Ord konkurranse

    sjampo
  4. Slottsystemet. Tilbakemeldinger

    Etter dagens update viser slottet mitt ett irriterende utropstegn hver. eneste. gang. slottet får inn noen poeng. Make it go awaaay
  5. Diplomati - Kulturell begivenhet

    Å kjede sammen bygninger virker, men du får ikke gjort det med alle byggene du plasserer ut uansett hvor du plasserer dem: Kun de byggene som plasseres på markert felt på høyre og venstre siden av hovedbygget, så vel som på midten under, skaper bonusrekker med bygg du kan kjede sammen. Den...
  6. Slottsystemet. Tilbakemeldinger

    Stemmer det at man ikke får poeng for forhandlinger på kontinentkartet? Ser slik ut hos meg, i hvert fall..
  7. Slottsystemet. Tilbakemeldinger

    Kunne ikke se at dere hadde linket til en tilbakemeldingstråd denne gangen, så jeg får vel ta den jobben selv denne gangen ;) Første spørsmål: Det står at vi kan få slottspoeng fra "Stor trefning i Klanekspedisjonen". Alle slike trefninger jeg har tatt så langt har konsekvent gitt mer poeng...
  8. Sommer konkurranse ☀️

    Jobber
  9. 17 Mai konkurranse!

    Kransekake. Det er godt.
  10. Dine forslag til vår Samfunns Sprint (versjon 1.209).

    Men ser man hvem som har donert hva?
  11. Dine forslag til vår Samfunns Sprint (versjon 1.209).

    1. En indikator som viser om noen på vennelisten har vært inaktiv over lengre tid, evt. at man kan legge til ubegrenset antall venner. 2. Filter på basar som skiller mellom bygg, diamantbygg, oppgraderinger osv. Har mye lagret, ork å ble gjennom. 3. Kunne lagre ett fast oppsett med krigere...
  12. Halloween konkurranse

    A3,B1, C4, D2
  13. [Konstruktiv Kritikk] motivering/vertshusbesøk

    Enig. Evt. tenker jeg at man kan introdusere nye bygningssett der man må velge mellom ulike funksjoner, f.eks. kan det ene bygget oppgraderes til enten noen ekstra FP daglig eller mulighet for massemotivasjon. Så kan de som velger FP velge FP, og de som er lei av trykking få mulighet til å spare...
  14. Fødselsdag konkurranse

    Så, hvordan gjekk det?
Topp