Nylig innhold av Kreklingen

  1. [Konstruktiv Kritikk] Klan slagmarken

    Jeg tror konkurransen kunne blitt bedre ved å differensiere hvor lang bindingstid det er på sektorene når man har mer enn 10 av dem. Maksimum bindingstid for sektor bør være som nå med 4 t. Fra den 11.sektoren man tar så reduseres bindingstiden på sektoren med 15 min. Det gjør den for hver...
  2. Sommer konkurranse ☀️

    Byggeprosjekt hjemme samt vaske og male hus. Litt bading blir det også tid til⛱⛱⛱
  3. Klanslagmark

    Erfaring fra diamantligaen er at det holder med 3 klaner i hver liga. Spesielt i de øverste ligaene. Jeg foreslår flere ligaer med færre deltakere i hver, i tillegg til de forslagene jeg allerede har kommet med tidligere. Er det maks 3 klaner per brett, så er sjansen for å klare å komme seg ut...
  4. Klanslagmark

    Vis henvendelse Henvendelse Forslag til hvordan klanslagmarker kan bli bedre for flere Du2021-05-22 22:25:09 Noen klaner har kun oppstart en gang i løpet av slagmarkperioden. Andre har oppstart hver dag fordi man blir slått helt tilbake igjen til basen. Det gir et svært skjevt utgangspunkt...
  5. Dine forslag til vår Samfunns Sprint (versjon 1.209).

    Hærstyrker har sin egen tidsaldermeny. Alltids-styrker som kjeltringer, fanebærere og trommeslageren burde bli lettere å hente fram med en sideknapp. Det aller meste av kriging krever tilgang til både hærstyrker fra en gitt tidsalder i tillegg til alltidsstyrkene, og da i all hovedsak kjeltringene
  6. Dine forslag til vår Samfunns Sprint (versjon 1.209).

    Savner en egen fane for ledere i klanen.
  7. Dine forslag til vår Samfunns Sprint (versjon 1.209).

    Å sette seg i vennevertshus burde også være synlig i Rådhuset på samme måte som motivering er.
Topp