Nylig innhold av hammerhead

  1. [Diskusjonstråd] Oppdatering til versjon 1.97

    Forslag til neste opppdatering: Få inn en funksjon for Lukket FP givning til SB'er. Sånn at man kan lukke givningen til kun å gjelde klanmedlemmer eller venner fra vennelista. Er drita lei "skummefløten" folk
  2. Klarer ikke å logge på !!

    Er i orden nå :-)
  3. Klarer ikke å logge på !!

    Hei klarer ikke å logge på!! Står at det ikke finnes noen bruker med navnet hammerhead ! WTF!! Tidligere i dag stod jeg bare å spant til det kom opp feilmeldingsvindu. Hva skjer? Har sjekket isitdown.com og der står det at domenet er ok, men at det må være noe som kun gjelder meg??
  4. [Konkurranse] Forge of Empires-lotteri

    15. Bakeri
  5. [Konstruktiv Kritikk] Flashproblemer

    Har akkurat samme problem somde andre her. Bruker Chrome, IE og Firefox og flash'en henger, går i svart når eg er å Motivere/POlere runden. Må da laste inn på nytt. Utrolig irriterende
  6. Innleveringstråd for Forge of Empires Lotteri

    11. Statue av Zevs
  7. Spørsmål om oppdrag "Bygg bare varebygninger"

    Jeg har opplevd før og senest akkurat nå at spillet ikke registrerer allerede utførte oppdrag eller deler av oppdrag. Dette hender meg ganske ofte når det gjelder bygging av produksjonsbygninger eller varebygninger. Er i forkant av spillet eventuelt i bakkant mht oppdrag og har bygget enten alt...
  8. Oppdrag som allerede er gjort blir ikke registrert!

    Er det mulig å få fikset spillet slik at det registrerer allerede utførte oppdrag eller deler av oppdrag. Dette hender meg ganske ofte når det gjelder bygging av produksjonsbygninger eller varebygninger. Er i forkant av spillet eventuelt i bakkant mht oppdrag og har bygget enten alt eller deler...
Topp