Forslag og konstruktiv kritikk - rettningslinjer

DeletedUser5

Guest
Hei forumfolk!

Dette forumet skal i utgangspunktet brukes til spilldiskusjon; med hovedfokus på forslag til forbedringer og konstruktiv kritikk. Hvis du ikke vet hva vkritikk er, så kan kanskje en av disse definisjonene hjelpe deg litt på vei:

- (opp)byggende, positiv føre en k- politikk / et k-t forslag
- Løsningorientert/ fremtidsrettet


Prøv å hold diskusjonene her inne generell og ikke rettet mot en spesifikk verden. Forumet vil også bli benyttet til noen spillrelaterte avstemninger innimellom.

For at forslag skal bli sendt videre trenger vi at folk legger igjen tilbakemeldinger på forslag. Et enkelt "støttes" - gjerne med begrunnelse, eller et "støtter ikke fordi..." settes stor pris på. Vi er nemlig ute etter å vite hva dere mener.

HF. :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Vennligst merk at det nå er lagt til prefixer på dette forumet. Når du åpner en ny tråd, vennligst sett en passelig prefix. Dette er for å gjøre det lettere å manøvrere i forumet, og for å følge forslagenes status både for oss i teamet og dere som kommer med forslagene.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser5

Guest
Har man et forslag, vennligst ta å lag din egen tråd. :)
 

DeletedUser2656

Guest
hei! dette spillet har gått over til et Klikke spill nå! greit nok å trykke Bistand hver dag, men nå må vi trykke på Vertshuset også + fp pakker, jeg sitter og klikker hele dagen, begynner å bli lei av klikking hele tiden, liker spillet bedre når man kan krige/KE/Felttogkart.

må da være mulig å samkjøre Bistands knapp og Verthusbesøk på en eller annen måte ?

FP pakker: jeg legger inn ca 2000-5000 fp pakker hver dag! trykke 10 fper om ganga er helt latterlig! burde være mulig å gi 100 fper på et trykk ? nå er det mange som har SBer i høye levler, da syntes jeg dere burde "oppgradere" dette området med fp pakker, for flere og flere sier det samme!

FOE for meg nå er blitt KLIKKE spill, det er ikke bra! burde tilpasse seg litt bedre og gjøre ting litt enklere for oss! dette er ganske mange flere som mener!

Mvh Alfie1
 

DeletedUser1831

Guest
Helt enig, det burde være enkelt å fikse dette. For eksempel kunne det være mulig å spesifisere antall poeng man vil legge inn på storslåtte bygninger ved ett klikk eller som Alfie sier vært mulig å legge inn 100 poeng på ett trykk. Håper dette kan forbedres.
 

DeletedUser2411

Guest
Må si jeg er svært skuffet over at dere nedgraderte strålevåpen samtidig med oppgradering av andre enheter. De to nye enhetene + oppgrderingen av de andre, hadde vært mer rettferdig! Sånn som det nå har blitt, holder ikke 137% angrepsbonus til å gjennomføre. Må da enten reparere skadede styrker med diamanter eller trekke seg. Så krigingen er blitt mindre aktuell, og svekket helle spillegleden tross mye artig nyheter!
Alt hadde vært helt greit hvis dere ikke svekket strålevåpen, og sender dermed stafettpinnen videre. Dette må gjøres om på igjen.

Vil gjerne ha din kommentar til dette forholdet også, Ole?
 

DeletedUser2776

Guest
Helt enig mats. Etter den siste oppdateringen har både feltogkartet, og KE blitt ekstremt vanskelig, uansett hvilke styrker man bruker.
 

NorMags

Jarl
Tror det er mere muffens her også jeg da, hvordan kan det ha seg at en Trommeslager overlever et skudd fra Strålevåpen og jeg har 121% angrepsbonus????
 

DeletedUser1173

Guest
Som nevnt i en annen tråd er jeg godt fornøyd med endringen... Helt fornøyd blir jeg nok aldri, men alt i alt syns jeg dette har gjort spillet mer interessant. Opplegget med å bare ta med et par strålekanoner og noen kjeltringer, uansett hva som sto på andre siden ble litt i kjedeligste laget syns jeg. I tillegg fører denne endringen til at vertshusbutikken ikke er helt bortkastet, i og med at man kan kjøpe seg litt ekstra bonus hvis man sitter fast. Nå har ikke jeg kommet meg så langt på felttogkartet, så det er mulig jeg må bite i meg dette, men forrige ukes klanekspedisjon var ikke noen umulighet. Jeg kan jo for ordens skyld opplyse om at jeg har en angrepsbonus på 136 %, og at jeg ikke bruker diamanter, men jeg tviler nok ikke på at mats er inne på noe når han sier dette er et grep for å selge mer diamanter ;)
 

DeletedUser1881

Guest
Må si jeg er svært skuffet over at dere nedgraderte strålevåpen samtidig med oppgradering av andre enheter. De to nye enhetene + oppgrderingen av de andre, hadde vært mer rettferdig! Sånn som det nå har blitt, holder ikke 137% angrepsbonus til å gjennomføre. Må da enten reparere skadede styrker med diamanter eller trekke seg. Så krigingen er blitt mindre aktuell, og svekket helle spillegleden tross mye artig nyheter!
Alt hadde vært helt greit hvis dere ikke svekket strålevåpen, og sender dermed stafettpinnen videre. Dette må gjøres om på igjen.

Vil gjerne ha din kommentar til dette forholdet også, Ole?


enig
 
Ole er en vanlig dødelig som oss andre - eneste han kan gjøre er å melde eventuell frustrasjon vi opplevere videre til modsa. Når det er sagt så fungerer 4 svevetanks/4 kjeltringer veldig godt mot alt som ikke inkluderer den nye artillerienheten ;)
 

Spiff79

Lendmann
Må si jeg er svært skuffet over at dere nedgraderte strålevåpen samtidig med oppgradering av andre enheter. De to nye enhetene + oppgrderingen av de andre, hadde vært mer rettferdig! Sånn som det nå har blitt, holder ikke 137% angrepsbonus til å gjennomføre. Må da enten reparere skadede styrker med diamanter eller trekke seg. Så krigingen er blitt mindre aktuell, og svekket helle spillegleden tross mye artig nyheter!
Alt hadde vært helt greit hvis dere ikke svekket strålevåpen, og sender dermed stafettpinnen videre. Dette må gjøres om på igjen.

Vil gjerne ha din kommentar til dette forholdet også, Ole?

jeg gjennomfører uten bruk av diamanter og har bare 111% angrep og 102% forsvar, så godt mulig noen gjør noe feil da
 

NorMags

Jarl
Rebalansering av KE er underveis (blir stort sett litt lettere) og nye belønninger... og ikke minst; skissene i den siste kista blir fjernet...:)
 

DeletedUser2852

Guest
jeg gjennomfører uten bruk av diamanter og har bare 111% angrep og 102% forsvar, så godt

Hvordan i alle dager kan du kun ha 111 % i angrep Spiff79??? Du har 11 dragedronebaser (hver gir 7 %), du har 31 % på Aachen din, du har 58 % på Castel din, du har talernes hjørn (9 eller 10 %) og så er Zevs statuen din på 33 %. Fascinerende at du da bare har 111 % i angrep. Tror kanskje jeg ville lagt inn en klage om det stemmer ;)
 

DeletedUser2379

Guest
Hei, det med og sitte og klikke flere hundre ganger for og legge inn fp på en SB synest jeg er helt forkasteligt i lengden når jeg legger inn 6 - 8000 fp i noen bygg, i hvertfall når en med mobil kan hive inn hele smørja på en gang :(
Nei, få en 100 knapp i tillegg til de andre, det er plass til det :)
 

DeletedUser3174

Guest
Hei, det med og sitte og klikke flere hundre ganger for og legge inn fp på en SB synest jeg er helt forkasteligt i lengden når jeg legger inn 6 - 8000 fp i noen bygg, i hvertfall når en med mobil kan hive inn hele smørja på en gang :(
Nei, få en 100 knapp i tillegg til de andre, det er plass til det :)
Skal ta dette videre, men kan ikke love noen endring. I hvert fall ikke med en gang!
 
Topp